Softwareproject Informatica

Alle projecten

Botz Quest

Stichting Praktijkleren heeft opdracht gegeven een webapplicatie te bouwen die gebruikt zal worden als lesmateriaal voor beginnende ICT studenten in het middelbaar beroepsonderwijs. Hiertoe is CodeQuest Online ontwikkeld: gemaakt om leerlingen kennis te laten maken met de beginselen van het programmeren. In de interactieve wereld komen stapsgewijs nieuwe programmeerconcepten aan bod. Docenten worden voorzien van alle middelen om inzicht te krijgen in het leerproces en de resultaten. Daarnaast kunnen ze in een handomdraai nieuw materiaal toevoegen, zodat iedere les precies naar wens kan worden ingericht. CodeQuest Online is hoogst configureerbaar, schaalbaar, intuïtief en makkelijk in gebruik.